لاک پشت های نینجا

۱۳۹۹/۵/۱۴

سری اول لاک پشت های نینجا لاک پشت نینجا لا ک پشت

داستان لاک پشت های نینجا

لاک پشت های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles) که مخفف آن TMNT ، به معنی لاک پشت های تغییر یافته ی نینجا اولین بار در سال 1984 به صورت کتاب کمیک (مصور) منتشر شد. این اثر توسط پیتر لیرد و کوین ایستمن خلق شد.

داستان لاک پشت های نینجا به این صورت است که یک موش که همان استاد اسپلینتر است چهار تا بچه لاک پشت که از دست پسری که تازه آن ها را خریده است به فاضلاب می افتند را نگه داری میکند و در همین حین روی آن ها ماده ای ریخته می شود که باعث تغییر یافتن ژنتیک آن ها می شود.
استاد اسپلینتر روی هر کدام از آن ها نامی می گذارد.

لئوناردو: شخصیتی جدی دارد و نقش رهبر گروه را به عهده می گیرد. ماسک آبی دارد و سلاحش کاتانا (نام یک نوع شمشیر ژاپنی است که از قرن ۱۳ میلادی مورد استفاده سامورایی‌ها بوده‌است. لغت «کتانا» در زبان ژاپنی باستان به معنی «شمشیر» است) است و نام او را از روی هنرمند و دانشمند معروف لئوناردو داوینچی گذاشته است.

لئو ناردو لاک پشت های نینجا کارتون سری اول لاک پشت های نینجا انیمیشن

رافائل: شخصیتی جدی و خشمگینی دارد و همیشه به دنبال دعواست. ماسکش قرمز است و سلاحش سای است. او همیشه به دنبال رقابت با لئوناردو است ولی همیشه پشتیبان یک دیگر هستند. نام او را از روی رافائل سانتسیو نقاش و معمار ایتالیایی گذاشته است.

رافائل لاکپشت های نینجا کارتون لاک پشت های نینجا

داناتلو: شخصیت باهوش، مخترع ، مهندس و دانشمندی دارد و همیشه از برادرانش با استفاده از هوش خود دفاع می کند. ماسک او بنفش است و سلاحش یک چوب است. نامش را از روی دوناتلو با نام کامل دوناتو دی نیکولو دی بتو باردی هنرمند و پیکر تراش ایتالیایی گذاشته شده است.

لاک پشت های نینجا داناتلو

مایکل آنجلو: شخصیتی بامزه ، بانمک و کمی خنگ دارد و عاشق پیتزا و بستنی است. ماسکش نارنجی و سلاحش نانچیکو است. نامش از روی میکل‌آنژ ، نقاش، پیکرتراش، معمار و شاعر ایتالیایی گذاشته شده است.

مایکل آنجلو لاک پشت های نینجا

دشمن آن ها هم که در همه ی سری ها حضور دارد شردر (اوروکو ساکی) است.

شردر لاک پشت های نینجا

استاد اسپلینتر لاک پشت های نینجا

..